Introduktion för nyanställda

Välkommen till Regent! Vi kommer göra allt för att du ska trivas!

Detta är Regents intranät och fungerar även som personalhandbok. I menyn finns länkar till alla sidor för enklare navigering samt sökfunktion.

Om du har möjlighet är bra om du beställer den utrustning du behöver innan du börjar på Regent så att den finns på plats när du börjar, t ex en dator och telefon. Regents administration hjälper dig med beställningen, detaljer finns under Dator, telefon och internet.

På din första anställningsdag kommer du träffa din chef som går igenom det du behöver veta för att känna dig hemmastadd, ser till att du har tillgång till alla system och allt annat som du behöver. Tillsammans kommer du och din chef överens om hur din introduktionstid ska se ut och vilka behov du har, både längd och aktiviteter kan skilja sig från person till person.

Första dagen blir det också en gemensam lunch tillsammans med alla Regentare som har möjlighet att komma förbi.

Under introduktionstiden kommer du även att träffa säljansvarig, så att säljansvarig kan visa Regents säljprocess samt för att gå igenom ditt CV och kartlägga vilka önskemål du har på uppdrag. Du kommer också träffa medarbetaransvarig för att du ska få inblick hur medarbetarna kan vara med och påverka Regent.

Om du är nyfiken och vill veta mer innan du börjar är det bara att kika igenom wikin och se hur Regent fungerar mer i detalj och höra av dig med frågor om du undrar något.

Nedan följer ett ungefärligt schema över hur din första dag kommer att se ut:

  • 10-12: Möte med gruppchef som säkerställer att du fått allt du behöver för din anställning hos Regent.
  • 12-13: Regent bjuder på lunch.
  • 13-14: Genomgång med kontors- och administrativt ansvarig. Du får nycklar, dator och telefon.
  • 14-15: Möte med medarbetaransvarig.
  • 15:00: Närmare presentation av det team och projekt du skall arbeta i.